Vancouver
6 september 2016 - Vancouver, Canada
Hallo Allemaal,
We lopen hier in Vancouver negen uur achter op jullie, als ik dit schrijf is het hier 17:45 uur en bij jullie 2:45 uur. Alles is vlotjes verlopen, een half uur vertraging op Shiphol maar op tijd geland in Vancouver. Binnen het uur waren we op de hotelkamer, bakkie gezet en straks ff lopen na de lange zit. Prima maatschappij dat Air TranSat.
Morgen, voor jullie vandaag, worden we om 13:00 uur (onze tijd) opgepikt door de camperverhuurder om de camper in ontvangst te nemen. Spannend.
Goed jullie zijn weer even bijgepraat, O ja, t'zonnetje schijnt en het is 18 graden.
Totdandan



Een goed begin is het halve werk, dus tot zover gaat het goed.
Succes met het wennen aan de camper en we zijn nu al benieuwd naar het nieuwe verslag en de foto's. XX
succes met het rijden in de camper
En zie ik daar nou ook extra beddengoed op jullie hotelkamer :-)
Ben benieuwd naar jullie camper-ervaringen.
Leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
Drive safely!