Vancouver

6 september 2016 - Vancouver, Canada

Vliegtuig  Hotel

Hallo Allemaal,

We lopen hier in Vancouver negen uur achter op jullie, als ik dit schrijf is het hier 17:45 uur en bij jullie 2:45 uur. Alles is vlotjes verlopen, een half uur vertraging op Shiphol maar op tijd geland in Vancouver. Binnen het uur waren we op de hotelkamer, bakkie gezet en straks ff lopen na de lange zit. Prima maatschappij dat Air TranSat.

Morgen, voor jullie vandaag, worden we om 13:00 uur (onze tijd) opgepikt door de camperverhuurder om de camper in ontvangst te nemen. Spannend.

Goed jullie zijn weer even bijgepraat, O ja, t'zonnetje schijnt en het is 18 graden.

Totdandan

Foto’s

6 Reacties

  1. Arco, Angela, Jordi en Mike:
    7 september 2016
    Heel veel plezier
  2. Peter lia:
    7 september 2016
    We wachten in spanning af. Nieuwsgierig
  3. Jacqueline en Peter:
    7 september 2016
    Wat fijn dat alles zo goed verlopen is. Prima hotelkamer ook :).
    Een goed begin is het halve werk, dus tot zover gaat het goed.
    Succes met het wennen aan de camper en we zijn nu al benieuwd naar het nieuwe verslag en de foto's. XX
  4. Martin en ingrid:
    7 september 2016
    goede reis gehad, ook belangrijk, lekker nachtje slapen in het grote bed en dan aan het grote avontuur beginnen.Wij zijn benieuwd en reizen gezellig met jullie mee.
    succes met het rijden in de camper
  5. Marga en Jim:
    8 september 2016
    Ziet er supergoed uit.
    En zie ik daar nou ook extra beddengoed op jullie hotelkamer :-)
    Ben benieuwd naar jullie camper-ervaringen.
    Leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
    Drive safely!
  6. Anke:
    11 september 2016
    Hele fijne vakantie! Leuk om van afstand een beetje met jullie mee te reizen en mee te genieten! We zijn benieuwd naar de verhalen ☺